Organizacja
Godziny pracy sekretariatu (tel. 62 725 24 33):
- Poniedziałek: 7:30 - 15:30
- Wtorek: 7:30 - 15:30
- Środa: 7:30 - 15:30
- Czwartek: 7:30 - 15:30
- Piątek: 7:30 - 15:30
Przyjmowanie zgłoszeń na badania, terapię, porady, wniosków o wydanie opinii, orzeczeń oraz informacji odbywa się:
- w sekretariacie poradni w godz. 7:30 - 15:30 (od poniedziałku do piątku)
- w holu (skrzynka podawcza poradni) w godz. 7:30 - 15:30 (od poniedziałku do piątku)
- internetowo lub przez EPUAP
Zasady współpracy Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Krotoszynie z placówkami oświatowymi:
Dokumentacja:
- informacje przygotowywane przez nauczyciela/wychowawcę na temat dziecka/ucznia zgłoszonego do poradni oraz ankieta przygotowywana przez polonistę w przypadku trudności o charakterze dyslektycznym powinny być opatrzone pieczęcią placówki. Wymagany jest czytelny podpis osoby przygotowującej dokument oraz pieczęć i podpis dyrektora placówki,
- zgłoszeń dzieci/uczniów, rodziców i nauczycieli chcących skorzystać z pomocy/oferty poradni należy dokonywać wykorzystując odpowiednie formularze dostępne na stronie internetowej poradni
Organizacja pomocy realizowanej na terenie poradni:
sugerowane terminy zgłoszeń:
- badania gotowości szkolnej - maj-sierpień
- wydawanie orzeczeń, opinii i informacji – według potrzeb,
- wydawanie orzeczeń o potrzebie kształcenia specjalnego na kolejny etap edukacyjny – sugerowany termin zgłoszeń: styczeń-czerwiec;
- pozostałe formy pomocy – według potrzeb i możliwości ich realizacji przez pracowników poradni
Warto, aby przedszkole, szkoła, placówka monitorowała ważność orzeczeń i przekazywała rodzicom informacje o konieczności zgłoszenia się do poradni w odpowiednim terminie
Indywidualne osoby zainteresowane udziałem w:
- sieciach współpracy i samokształcenia dla nauczycieli,
- zajęciach „Szkoły dla Rodziców i Wychowawców"
- poszczególnych formach pomocy dla nauczycieli i rodziców ujętych w ofercie wypełniają stosowny formularz zgłoszenia
Organizacja pomocy realizowanej w terenie:
- w miesiącach: wrzesień – październik pracownik poradni podczas wizyty w placówce, którą się opiekuje ustala zakres współpracy na bieżący rok szkolny,
- preferowane terminy realizacji poszczególnych form pomocy:
- przesiewowe badania mowy – początek roku szkolnego,
- przesiewowe badania wzroku i słuchu przy użyciu Platformy Badań Zmysłów – I półrocze roku szkolnego,
- prelekcje i warsztaty dla rodziców – I półrocze roku szkolnego,
- prelekcje i warsztaty dla nauczycieli – I półrocze roku szkolnego,
- dyżury pracowników poradni – według potrzeb,
- przedszkole, szkoła, placówka organizująca prelekcję, warsztaty lub inną formę pomocy przeprowadzaną przez pracownika poradni ustala z nim:
- termin spotkania,
- miejsce spotkania,
- liczbę uczestników,
Ponadto zabezpiecza:
- sprzęt (np. laptop, projektor),
- potrzebne materiały (np. kartki, pisaki, nożyczki itp.),
- możliwość kopiowania materiałów dla uczestników,
- oraz zgłasza potrzebę zorganizowania spotkania najpóźniej na miesiąc przed planowanym terminem na stosownym formularzu.
Przedszkole, szkoła placówka zainteresowana procesowym wspomaganiem zgłasza zapotrzebowanie na stosownym formularzu.
Poradnia zastrzega sobie prawo do zmiany terminu spotkania, jeśli w podanym przez placówkę terminie specjaliści mają już zaplanowane inne zajęcia lub z powodu sytuacji losowych!
Organizacja w Poradni
- Struktura organizacyjna, schemat [.pdf, 51.65 kB]
- Opieka nad placówkami w rejonie działania PPP 2021-2022 [.doc, 48.50 kB]
Wszystkie wersje tej strony:
W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.
- 25-05-2022 - Edycja treści
- 20-05-2021 - Edycja treści
- 19-05-2021 - Edycja treści
- 25-04-2017 - Utworzenie treści
Statystyka odsłon tej strony:
Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 241